Moj Trend
Swiss Halley agencija

24.11.10.

DŽEJ ZI: MOJA CRNA PROŠLOST

Da Džej Zi i nije neki svetac, bar pre slavnih dana, bilo je manje-više poznato. Sada je reper odlučio otvoriti svoje srce i ispričati svoju prošlost u biografiji koja će uskoro biti dostupna i koja je u stvari intervju koji je Džej Zi podelio Gardianu. 

 Prvi put u svom životu Džej Zi otkriva tragičnu epizodu svog detinjstva: kada je imao 12 godina pucao je u svog starijeg brata Erika, inače narkomana, kako bi mu oteo prsten. Tragičan događaj nikad nije javno spomenut, osim  u pesmi "You Must Love Me". Džej Zi prepričava svaki detalj tog događaja novinaru: "Uzeo sam pištolj iz nečije kuće, pištolji su bili posvuda. Nisi morao da ideš daleko da bi nabavio jedan. Kada sam pucao u brata, pomislio sam da je moj život gotov i da ću otići u zatvor i ostati tamo  zauvek."
 Džej Zi priča i da se njegov brat Erik u bolnici izivinio što je narkoman. Iako je događaj mogao da stvori neprijateljstvo između dva brata, Erik je odlučio da ne prijavi nikad Džej Zija. Danas je Erik čist od droge, a dva brata imaju mirne bratske odnose.

Život ovog slavnog repera nije bio lak: otac ga je napustio kada je Džej Zi imao samo 11 godina i tako ih je primorao da žive na ulici. Ali reper se kune da je to bio jedini put da je nekoga upucao: " Bilo je mnogo pucnjave, ali ja sam samo tada pucao u nekoga  i nikad više.". Nije nikada koristio krak, iako se družio sa narkomanima i on sam redovno dilovao krak.
Tih godina njegovog prvog singla (1992.godina), Džej Zi je još uvek bio diler droge, ubeđen da mu muzika neće doneti dugoročne planove niti da će se njome obogatiti. Uspeh mu stiže 4 godine posle.

Danas, ne bez slučaja, Džej Zi i njegova žena Bijonse su najbogatiji par u zvezdanom sistemu slavnih. On je zaista tipičan primer onih koji se dignu iz blata i polete u zvezde. 

Нема коментара:

Zakon privlacenja-kljuc
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...