17.12.10.

ISHRANOM DO SAVRŠENE I ZDRAVE KOSE

Voditi računa o ispravnoj ishrani nije bitno samo da bi se održalo dobro stanje zdravlja i da bi se osigurao bolji kvalitet života. Uravnotežena ishrana je takođe metod kojim se na sasvim prirodan način brinemo o kosi.

Da bi se kosa nahranila i kroz hranu, bitno je pre svega jesti obroke bogate proteinima u kojima postoje aminokiseline koje ulaz u sastav vlasi i daje im otpornost.
Među hranom koja indikuje takvu vrstu unosa jesu riba, jaja, meso i mahunarke. Takođe je bitno uneti dovoljnu količinu vitamina, naročito vitamina grupe B, prisutnih u grašku, jogurtu, integralnim žitaricama i pivskom kvascu. Ovi vitamini pospešuju rast i regulišu pojavu peruti.
 

Ne zaboravimo unos minerala kao što su bakar,gvožđe, cink, selen i magnezijum koji daju jačinu vlasima kose. Bakra ima u džigerici, jastogu i narandžama. Gvožđa ima u mesu, a cinka u ostrigama, junetini i hlebu. Selen se nalazi u jajima, u žitaricama i živinskom mesu, dok su magnezijumom bogati avokado, kestenje i integralni hleb.

Između ostaloga je korisno jesti šargarepe, sveže paprike, proso i kajsije. Ova hrana sadrži vitamine A,C,D,E i H, koji su pravi antioksidansi i imaju svojstvo ojačavanja vlasišta.

U slučaju da ne uspevate uneti u organizam sve ove mikro sastojke, iz razloga odsustva navike ili zbog ukusa koji vam ne prija, možete koristiti integratore za ishranu, ali isključivo uz preporuku specijaliste dermatologa, kako ne biste uneli više supstanci nego što je to potrebno, uz posledični bumerang, negativan po fizički izgled.
 

Нема коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...