Moj Trend
Swiss Halley agencija

17.4.11.

NAJLEPŠA ŽENA NA SVETU? DŽENIFER LOPEZ

Uprkos tome što ima 41 godinu, Dženifer Lopez je najlepša žena planete. Tako kaže magazin Pipl, proglasivši je najlepšom ženom sveta 2011. godine i posvetivši joj naslovnu stranu magazina. Prošlogodišnja pobednica bila je Džulija Roberts, a ove  godine na tronu gledamo majku dvoje blizanaca, Eme i Maksa, čiji je otac Mark Antoni.
 
"Ostala sam bez reči, a to se retko dešava". Kaže za magazin Pipl Džej Lo. "Veoma sam počastvovana i ponosna, uzimajući u obzir da nemam više 25 godina. Ne želim da mislite kako je lako biti u formi. Televizija nikome nije bila prijatelj u tom smislu, pa moram mnogo da radim na sebi: fizičke vežbe i dijeta"!
Za Dženifer Lopez ova 2011.godina je srećna. Osim što je zaštitno lice Loreala, ona je i član žirija u Američkom Idolu. Gomila obaveza su uslovile da njen novi singl "Love" kasni sa promocijom i izaćiće početkom maja. Do tada možemo da uživamo u najnovijem singlu "On The Floor". Dženifer posle svega dodaje:" Tajna moje lepote je u tome što sam okružena ljubavlju. Prava lepota proizilazi pravo iz srca".

Нема коментара:

Zakon privlacenja-kljuc
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...